Numeryczne rozwiązywanie równań?

0

Jakaś biblioteka, którą byście polecili jest?

Czy takie rzeczy jak αeax+βebx=cośtam powienienem raczej ręcznie zrobić?

<small>(Nie sądziłem, że pomysł na gierkę doprowadzi mnie do takich cudów.... i to wtedy, gdy pozapominałem już matematyki)</small>

0

Jak na razie znalazłem jakieś https://metanumerics.codeplex.com/ , wersja 2.2.0 tej biblioteki zdaje się działać nawet z archaicznym .Net który jest w Unity3D, zobaczymy jak to wyjdzie

1

Jest jeszcze jedna bibliotek która cieszy się uznaniem i jest darmowa na nieinwazyjnej licencji : http://www.mathdotnet.com/
reszta albo jest płatna, albo ma inwazyjną licencje.

0

Dobra, nieaktualne.

Zrobię to inaczej.

Nawet z mogąc wyliczyć to równanie i tak kod stał się wielce skomplikowany.

Bez sensu i strzelanie do wróbla z armaty.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1