Kwestia .Net i instalator sprawdzający jego wersję.

0

Witam!
Wczoraj ostatecznie zamknąłem swój zaliczeniowo-hobbystyczny projekt w C# i są dwie kwestie.
Projekt korzysta z DLL: freeglut.dll + OpenGL.dll + Tao.FreeGlut.dll
I jest jedna kwestia, miałem polecenie możliwie jak najbardziej obniżyć wersje .Net. Niestety gdy schodzę poniżej 4.6 projekt nie potrafi się skompilować - tak jakby "nie rozumiał poleceń z bibliotek".
I mam do Was pytanie. OpenGL sam w sobie ma swoje lata i dziwi mnie potrzeba aż takiego .Net'a, czy może jest to zupełnie normalne i nie da się nic z tym zrobić?
Drugie pytanie to kwestia instalatora.(Korzystam z VS 2017 Installer czy coś takiego) Udało zrobić mi się wszystko, od README, przez ikonkę, bo instalowanie przykładowych projektów, dll itp. I znowu kwestia rozgrywa się o .Net.
Dosyć oczywiste wydaje mi się, że gdy ktoś będzie miał .Net niższy niż 4.6, nie będzie mógł uruchomić appki i czy jest jakiś sposób na to by zaprojektować instalator tak by sprawdzał zainstalowaną wersje .Net na komputerze i w razie potrzeby ściągała nowszą? Lub chociażby informował o takiej konieczności.
Aktualnie w README opisałem to wymaganie, dołączyłem folder z plikiem do instalacji .Net 4.6 ze strony Microsoft, ale wydaje mi się to takie mocno chałupnicze.
Mam nadzieje, że w miarę uda wam się zrozumieć to co tutaj naskrobałem.
Pozdrawiam.

0

Ani OpenGL ani freeglut nie używają dotneta.

Używa zapewne ten Tao.FreeGlut.dll, który jest (jak mi się wydaje) jakimś wrapperem freegluta do dotneta.

Nie napisałeś jaki masz błąd. Szklana kula chwilowo oddana do polerowania...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1