Cześć, aktualnie pocę się nad algorytmem, który ma za zadanie narysować prostokąt, w którym w całości będą się zawierały dwa inne prostokąty. Algorytm musi działać poprawnie dla dowolnego ustawienia wewnętrznych prostokątów. Poniżej wrzucam kilka przykładów jak to powinno wyglądać.
Na wejściu mam zestawy składające się z 2 prostokątów (każdy zapisany w postaci 4 punktów x,y):
Jako wynik potrzebuję uzyskać koordynaty 4 punktów x,y w których będą zawarte prostokąty z wejścia:
Wiem, że jest coś takiego jak System.Drawing.Rectangle.Union(Rectangle a, Rectangle b) ale niestety wynik mnie nijak nie urządza.
Efekt zastosowania Union:
Niestety, konfiguracji wejściowych prostokątów jest tak dużo, że z mojego kodu robi się już niezły makaron.
Czy znacie jakąś bibliotekę, która byłaby w stanie ogarnąć takie zadanie?