system("cls");
char p1[10],p2[10];
int c1,c2;
lista.WypiszListe(); // wyswietla liste
do{
cout<<"Podaj numer pierwszej macierzy z ktorej chcesz skorzystac. \n";
cin>>p1;
c1 = atoi(p1);
if(c1 == 0)
{
cout<<"Na liscie nie ma macierzy o takim numerze.\nSprobuj ponownie...";
Sleep(1500);
}
else
break;
}while(!(atoi(p1)));
do{
cout<<"Podaj numer drugiej macierzy z ktorej chcesz skorzystac. \n";
cin>>p2;
c2 = atoi(p2);
if(c2 == 0)
{
cout<<"Na liscie nie ma macierzy o takim numerze.\nSprobuj ponownie...\n";
Sleep(1500);
}
else
break;
}while(!(atoi(p2))); // atoi sluza do zabezpieczenia przed wcisnieciem zlego klawisza.
lista.ZnajdzWybrana(c1)+lista.ZnajdzWybrana(c2); // metoda zwraca obiekt znajdujacy sie na liscie
// lista.DodajNaKoniec();
Mam program operacje na macierzach, przeladowane operatory itd., lista.ZnajdzWybrana(c1) zwraca wskaznik na obiekt i teraz zaczyna sie moj problem.
Chcialbym zrobic tak aby mozna bylo dodac 2 macierze do siebie, zwrocic to jaka nowa macierz, a ta nowa macierz wrzucic na koniec listy.
lista.dodajnakoniec(stala klasy matrix&) przyjmuje jako parametr adres obiektu klasy macierzowej.
Jestem poczatkujacym programista, piszę od 2 miesięcy, w razie błędów przepraszam.