Tablica Uint8 w OpenGL

0

Cześć,

Czy ktoś może mi pomóc, jak zrobić tablicę uint8 w OpenGL?
Ma to być przezroczysty sześcian.

3
uint8 *tablica;

Jako że zapewne nie o to Ci chodziło, powiedz lepiej, co chcesz zrobić, a nie na jakie genialne rozwiązanie wpadłeś w celu rozwiązania problemu.

0

Wydaje mi się,że on chce po prostu zrobić tablicę trójwymiarową.

0

Chcę zrobić coś takiego:
http://i66.tinypic.com/2nkqkh.png

Mam zrobione dwa sześciany, a potrzebuję zrobić ten przezroczysty sześcian, ale ma być jako tablica uint8.

2

Co to znaczy sześcian jako tablica uint8? Masz pojęcie, co piszesz, czy tylko rzucasz słówkami, które gdzieś zasłyszałeś?
Opisz problem używając swoich słów - powiedz, co już masz i zadaj konkretne pytanie.

0

Czyli jednak tablica trójwymiarowa?

PS: Podaj wymiary tego "sześcianu".

0

Ok, to czyli jak mam zrobione dwa sześciany w jednym przezroczystym większym sześcianie(któremu po prostu zmieniłem wartość ALPHA) to jest ok?

zadanie polega na stworzeniu tablicy 3d U8, w której bedą znajdowały sie 2 takie sześciany jak na wizualizacji.

1

Co to znaczy, że w tablicy znajduje się sześcian?

0

Pewnie twórcy zadania tablica = przezroczysty sześcian z wizualizacji

0

Może zadam głupie pytanie (nie jestem specem od Opengl), ale... czy takich rzeczy nie można sprawdzić po prostu w kodzie jakiegoś tutoriala i wzorować się na kodzie z tutoriala? Jestem przekonany, że można by znaleźć tutorial, który robiłby dokładnie to, o co prosi OP...

0

Użyj pełnych zdań, najlepiej krótkich. I napisz od początku do końca o co chodzi.

1

ale wiesz, że tak po prostu nie możesz wrzucić figurę do tablicy? co chcesz osiągnąć? chcesz mieć pixele figury w tablicy? czy może pozycje/kolory wierzchołków? z tego co napisałeś nie wynika nic... więc powiedz to "normalnie" a nie za pomocą jakiegoś skrótu myślowego którego nikt nie ogarnia

0

W tablicy, podejrzewam (bo po co sprecyzować pytanie), mają być wierzchołki sześcianu. Tylko nie rozumiem dlaczego miałoby to wyglądać inaczej niż w przypadku tych dwóch pozostałych... Po prostu zrób to samo co zrobiłeś przy poprzednich figurach.

 GLbyte array[] { /* vertices */ }; 

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1