Tablica char w konstruktorze

0

Witam,
dostałem takie oto zadanie od prowadzącego:

  1. Zaimplementuj klase napis przechowujaca napis w prywatnej tablicy
    znaków. Klasa ta powinna miec nastepujace metody publiczne:
    — bezparametrowy konstruktor tworzacy pusty napis,
    — konstruktor kopiujacy,
    — konstruktor, którego parametrem jest napis przechowywany w tradycyjny
    sposób, czyli w tablicy o elementach typu char, w której
    koniec napisu jest zaznaczony przez znak o numerze 0,
    — destruktor usuwajacy wszystkie dynamiczne struktury danych przechowywane
    przez obiekt,

I nie potrafię zaimplementować tablicy znaków char w konstruktorze. Czy mógłby mi ktoś jakoś pomóc? Z góry dzięki :)

#ifndef klasa_h
#define klasa_h
#include <iostream>

using namespace std;

class Napis{
  
    char *tab;
    
public:
    Napis();
    Napis(const Napis &tablica);
    Napis(char *t):tab(t){};
    ~Napis();
    void wyswietl();
};


#endif /* klasa_h */

2

Krótko mówiąc Twoim zadaniem jest zaimplementować takie std::string.
Niech konstruktor tworzy tablicę dynamiczną:

Napis::Napis()
{
    tab = new char[1];
}

którą to tablicę będzie później rozszerzał (alokował obszar odpowiednio większy i zwalniał obecny) o znaki jakie wrzucamy do tego napisu.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1