Jak odnieść sie do obiektu dynamicznie stworzonego gdzies poza wywolaniem ktore je stworzylo ?? czyli mam cos takiego:
void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender)
{
TImage **my = new TImage*[8];
for(int i = 0; i <7; i++)
{
my[i] = new TImage(this);
my[i]->Parent = Panel1;
my[i]->Left = 168-1*i;
my[i]->Top = 32+9*i;
my[i]->OnClick=ImageClick;
my[i]->Picture->LoadFromFile("sciezka");
}
}
czyli po kliknieciu na Button1->Tworzy sie 7 obiektow. Jak zrobić żebym mogl sie do nich odwolac w np. void __fastcall Tform1::Button2Click. Gdy robie to tak:
my[1]->Left+=40 //wyswietla sie blad Cannot access in inactive scope
jak zrobic zeby to dzialalo ??
// używaj znaczników służących do kolorowania składni danego języka, tutaj <cpp></cpp> - LKS