Śledzenie pakietów

0

Elo! Potrzebuje napisać progsa który będzie śledził pakiety wchodzące/wychodzące innej aplikacji, mógłby mi ktoś napisac jak to zrobić? :/ z góry thx

0

znaczy czego w ogóle oczekujesz? Bo z Twojego postu wynika, że kompletnie nie masz pojęcia jak się za to zabrać i chcesz, żeby Ci ktoś napisał gotowca. Nawet nie wiadomo jakie pakiety (TCP, UDP, jakieś inne) chcesz śledzić (co w ogóle rozumiesz pod śledzić), jakiej innej aplikacji (wszystkich, wybranych, jednej konkretnej).
I koniec, końców uważasz, że to będą trzy linijki textu czy jak i że nikt nie ma nic lepszego do roboty tylko domyślać się o co Ci chodzi i przekopywać google, żeby Ci to napisać?

Bardzo fajnie, że chcesz sobie coś takiego napisać - ale pisz to sam a nie czekaj na gotowca aby się pod nim podpisać...

0

Hmm gotowca nie chcialem, dobra ja powiem o co mi chodzi w ogole, po co mi to potrzebne bo sie pewnie okaze ze mi to w ogole nie potrzebne jest tylko czego innego potrzebuje ;p.

Bo to jest tak, chce zrobic do gry (diablo) cos w rodzaju bota (no nie do konca ale to jest nie wazne) i zeby sprawdzic czy sie polaczyl z serwerem, zalozyl gre itp chcialem uzyc pakietow, jesli dobrze mi sie wydaje to po polaczeniu z serwem itp sa zwracane informacje z serwera odnosnie stanu w postaci pakietow. Ale tak tylko mi sie wydaje :p

0
  1. musisz znać protokół - bez tego będzie Ci ciężko dogadać się z serwerem (nie wiem czy jest gdzieś opisany)
  2. jak będziesz znał protokół to napisanie boota to już będzie w miarę proste
  3. jak chcesz pooglądać sobie co leci pomiędzy diablo i serverem to ściągnij sobie jakikolwiek sniffer
  4. sniffer w delphi był tu opisywany (znaczy linki i wskazówki) - poszukaj pod hasłem winpcap
0

ja nie chcialbym typowego bota zrobic (nie chce ingerowac w gre gdyz blizzard zbyt kontroluje to i banuje a moje umiejetnosci na pewno nie pozwalaja na to by probowac to ominac ;]) tylko zwykle makro korzystajac z funkcji winapi (np wm_lbuttondown), ten bot bedzie tylko wchodzil do gry, patrzyl jakie jest ip, wychodzil robil tak w kolko (jak ktos gra w diablo to wie o co chodzi ;]) i to wszystko wiec wydaje mi sie ze takie cos powinno wystarczyc, tylko ze problem mam z tym czy juz sie polaczyl z serverem blizzarda, stworzyl gre itp. Więc wydaje mi sie że sniffer w zupełności wystarczy;] wielkie dzieki, na pewno poszukam :-)

0

A moze latwiej by bylo operowac na pamieci procesu Diablo? Tak dziala wiekszosc botow np. do tibii i rozne 3rd party programs do roznych gier

0

A jak to zrobic? :/ poza tym jak juz mowilem, blizzard strasznie sciga za boty, i za ingerowanie w pamiec diablo mozna bardzo latwo bana na cd-keya dostac, a takie sniffowanie to chyba bezpieczne jest ;]

0

rotfl... powiedzcie mi jak Blizzard wykrywa ingerowanie w pamięć procesu. Swego czasu bawiłem się tworzeniem modów i inszego śmiecia go D2 ale albo ja za cienki jestem albo gra nie ma mechanizmu wykrywania ingerencji... Blizz wykrywana anomalie na serwerze... Chyba, że od 1.10 diametralnie zmienili podejście...

ten bot bedzie tylko wchodzil do gry, patrzyl jakie jest ip, wychodzil robil tak w kolko
Takie szybkie łączenie i rozłączanie nie wygląda na normalne zachowanie D2, prawda? Tak samo jak maphack czy inne generują 'zapytania' nie do końca standardowe lub ogólnie większy ruch - takie rzeczy się pięknie wykrywa.

(jak ktos gra w diablo to wie o co chodzi ;])

Pewnie o WE...

0

dokładnie, chce zrobic IP findera, poza tym takie wchodzenie i wychodzenie jest w diablo w miare normalna rzecza (szczegolnie wlasnie przy WE). poza tym mod to jest w ogole cos innego, to tylko zmienienie textur, kolorow w grze na co blizz zezwala i sam chyba zrobil by byla taka mozliwosc.

[quote]rotfl... powiedzcie mi jak Blizzard wykrywa ingerowanie w pamięć procesu.[/quote]

nie wiem, ale jakos to robi, po wprowadzeniu 1.11 (a zaraz po tym 1.11b) chyba 1/3 bn dostalo bana na classic cdkey'a za uzywanie maphacka, teraz zreszta tez tak jest w wiekszosci hackach.

0

napisałem

tworzeniem modów i inszego śmiecia

tymi innymi śmieciami były m. in. zabawki grzebiące w pamięci D2 więc wiem co mówię. Co do 1.11 to wiem tylko, że usprawnili analizę po stronie serwera. A za zbyt częste wchodzenie\wychodzenie od dawna ban groził na ileśtam godzin.
Znacznie lepszym wyjściem byłoby napisać program który łączyłby się zamiast D2... dobrym pomysłem byłoby zrobić mały serwisik, do którego programy odpalane przez różnych userów wysyłałyby dane. Dlaczego? Blizz nie może się dowalić za zbyt częste łączenie a dane są aktualne ponieważ pochodzą z wielu źródeł. Niewielki problem to zrobić taki programik.

0

Hm... ale nie latwo jest napisac wlasnego klienta jesli dobrze mi wiadomo ;/

0
wrotek napisał(a)

Hm... ale nie latwo jest napisac wlasnego klienta jesli dobrze mi wiadomo ;/

Łatwo. Trzeba tylko znać protokół. (Myślisz, że jak powstają alternatywne klienty do sieci takich jak Tlen, GG, MSN, itp.? Właśnie poprzez odpowiednie wykorzystanie informacji o protokole.)

0

a jak ten protokół poznac? co to jest w ogole ^^:P?

0

Hm... Bez wiedzy CZYM jest protokół chcesz pisać swojego klienta? No.. Tak też można. :P

Protokół to sposób w jaki komunikuje się klient z serwerem. Można powiedzieć że taki ich "język". ;)

0

:P ja chcialem napisac program ktory by sie o pakietach opieral a nie klienta xD ale jak tak teraz patrze to bylo by lepiej ^^

Chodzi o to jak klient reaguje na jakie pakiety itp? ;p

0

Właśnie tym jest protokół. Tym co opisuje jak wyglądają i co zawierają pakiety... Oraz oczywiście ich działaniem. :P

0

ok a od czego zaczac? xD hmm podpatrze sourca komponentu gglite/thgg, to chyba podobnie dziala? ;]

0

No to mnie zabiłeś... :D

To są komponenty które wykorzystują protokół sieci GG. I wątpię czy GG działa podobnie jak Diablo... :P To jak wysyłać/odbierać nie jest trudne (zwykłe sockety wystarczą), ale musisz się dowiedzieć co wysyłać i odbierać. :P Poszukaj dokumentacji.. Może cudem gdzieś jest. Ew. załóż podsłuch na port używany przez Diablo i sprawdzaj pakiety.

0

e :D mi chodzi o samo odbieranie/wysyłanie pakietow ^^

To że wysyłają/odbierają co innego to wiem :PP

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1