"Responsywność w GUI"

0

Witam, otóż zajmuję się pewnym projektem matematycznym. Aplikacja ta ma mieć interfejs oraz ma działać na Windows i Android. Jednak głowię się od dłuższego czasu jak zrobić coś w stylu responsywności tak jak na stronach www, w sensie ja mogę to spersonalizować pod siebie czyli pod jeden monitor (1920x1080), no ale co w przypadku rozdzielczości 1280x1024? Gdy ustalam sobie

start.setBounds(1000,900,100,50);

To przy podaniu większego x lub y to na jednym monitorze np. tym moim będzie to działać, a na innym o mniejszej rozdzielczości już nie. Prosiłbym o jakąś dokumentację, czy cokolwiek :/ Z góry dziękuje.
PS. Coś czytałem na temat Swing`u, ale nie jestem pewien czy to do końca to co chcę.
PS 2. Aplikacja jest na fullscreenie.

1

Chyba każdy framework do tworzenia GUI pozwala sprawdzić rozdzielczość ekranu. W Swingu klasa toolkit: http://www.java2s.com/Tutorials/Java/Java_Swing/1700__Java_Swing_Toolkit.htm
Jak masz rozdzielczość to najbardziej podstawowy sposób to określać wszystkie miary względem rozdzielczości.

0

Aplikacja ta ma mieć interfejs oraz ma działać na Windows i Android
PS 2. Aplikacja jest na fullscreenie.

Pytanie czy powinna być na fullscreenie pod Windowsem?

0
Azarien napisał(a):

Aplikacja ta ma mieć interfejs oraz ma działać na Windows i Android
PS 2. Aplikacja jest na fullscreenie.

Pytanie czy powinna być na fullscreenie pod Windowsem?

No tak, ma być na fullsc na Windowsie, a co do Androida to na razie nieistotne

0

Wiem, że do Qt, ale może da Ci to jakiś trop ;)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1