Witam.
Tworzę aktualnie mało zaawansowany projekt Launchera + Clienta do gry Minecraft, który ma odpowiadać za wprowadzenie kilku estetycznych modyfikacji w Minecraft Forge + służyć jako zabezpieczenie niskobudżetowego serwera dla znajomych.
Znajdują się w nim takie modyfikacje jak Keystrokes, Compass czy Dragon Wings.
Stąd moje pytanie - miałby ktoś pomysł jak stworzyć przycisk w Gui "InGameMenu" podłączony do tych 3 modyfikacji?
Już tłumaczę - guzik miałby służyć do otwarcia kolejnego gui w którym znajdowałyby się kolejne 3. Każdy z nich odpowiadałby za wejście w edytorskie możliwości modów (kolor, położenie obiektu, wielkość, etc.).
Na dany moment jedynym sposobem edycji każdego z modów są komendy typu /keystrokes.
Poniżej podstawowy kod "IngameMenu" z wersji 1.8.9 oraz kod "CommandEditStrokes":

IngameMenu:
https://pastebin.com/x5iTyMGS

CommandEditStrokes:
https://pastebin.com/nCbNFc6C

Z góry dodam, że jestem czysto amatorem w sprawach programowania. Moimi jedynymi źródłami wiedzy są zagraniczne poradniki i na nich wzoruje swoje prace.
Dziękuję za pomoc!