Zmiana technologi (Unity3D ->Xamarin)

0

Witam serdecznie,

Ostatnimi czasy zastanawiam się jak wygląda rekrutacja na stanowiska w innej technologii niż ta, w której się do tej pory pracowało.
Lada chwila stuknie mi 3 lata doświadczenia w Unity3D(Wizualizacje / GameDev) i jest to, pomijając w międzyczasie krótkie epizody z desktopem w WPF/Formsach moje całe doświadczenie komercyjne.
Czy w przypadku gdybym chciał aplikować jako np. xamarin developer to moje doświadczenie z poprzedniej firmy nie ma żadnego znaczenia dla ew. pracodawcy?
Co do samego xamarina to napisałem w nim ze 4 projekty. Jeden z tych projektów napisany był jako praca inż a jeden z nich był pracą mgr(w razie gdyby to był jakiś dodatkowy +). Nie są to niestety żadne "szalone" projekty, aleee.. są :D

Na jakie zarobki można liczyć przenosząc się z Unity na Xamarina (native android i java też wchodzi w grę)?
Przy okazji jakich zarobków mógłbym oczekiwać w przypadku pozostania przy Unity?

Pozdrawiam i dzięki za wszystkie odpowiedzi.

0

W Unity w zalezności od miasta 7-18, przy czym powyżej 12 może być dość trudno.
Ogólnie zryty rynek, bo firm w mieście, które w tym robią może być np. 4 i jak aktualnie nikt nie szuka, to lipa.
Wiele zależy od umiejętności.
Ścieżka xamarina nie wydaje mi sie lepsza niz Unity. Taka sama nisza, trudno mi pomysleć o duzej polskiej firmie bawiacej sie w xamarinie.
Jak chodzi o alternatywe dla tradycyjnych natywek, to rządzi react-native.
Mnie xamarin zdołował brakiem możliwości osadzenia sceny unity. Ogólnie jest to możliwe, ale bardzo niestabilnie to działa, szczególnie w ios (praktycznie nie działa).

Jak chcesz zostać w c# i dużo zarabiać, to tylko .net zostaje przy czym pewnie musisz się liczyć z redukcją pensji, gdy przechodzisz z czegos, w czym masz 3 lata doświadczenia, do czegoś w czym masz 0 lat doświadczenia.

Może warto wyjść ze strefy komfortu :D

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1