Hej!
Udalo mi sie zlapac kontrakt na prace B2B dla firmy z Kanady, ale zupelnie nie wiem jak to rozegrac formalnie i szukam ludzi ktorzy sa w podobnej sytuacji (kontrakt B2B dla firmy w Kanadzie albo USA). Wiem tylko ze musze zalozyc dzialalnosc gospodarcza...
- nie wiem czy musze byc vatowcem,
- przez rok pracowalem w Kanadziej na umowe o prace wiec co z ZUSem i innymi skladkami
- jak rozliczac wyplate w dolarach kanadyjskich - slyszalem cos o roznicach kursowych...
- jak powinna wygladac faktura dla takiego zlecenia
- konto w banku firmowe czy prywatne?
Jak widac jestem zupelnie zielony, wiec jesli jest tutaj ktos kto byl/jest w podobnej sytuacji i chcialby podzielic sie swoim doswiadczeniem to bylbym wdzieczny!
stawam piwo za pomoc :)
-- edit
Aktualnie szukam ksiegowego ktory pomoze mi to wszystko ogarnac. Polecacie kogos? Najlepiej z okolic Krakowa