Android Studio kod

0

Spojrzy ktoś doświadczony co może być złego w funkcji intent ? Bo po 7 sekundach zamiast przejść do następnego activity animacja sie zatrzymuje a następnie cała aplikacja

import android.app.Activity;
import android.content.Intent;
import android.content.res.Resources;
import android.os.Bundle;
import android.os.Handler;
import android.view.View;
import android.view.animation.AnimationSet;
import android.view.animation.AnimationUtils;
import android.view.animation.ScaleAnimation;
import android.view.animation.TranslateAnimation;



public class MainActivity extends Activity {

    View viewProgress;
    AnimationSet animationSet;

    @Override
    protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
        super.onCreate(savedInstanceState);
        setContentView(R.layout.activity_main);

        Handler handler = new Handler();
        handler.postDelayed(new Runnable() {

            @Override
            public void run() {
                Intent intent = new Intent(getApplicationContext(), Game.class);
                startActivity(intent);
                finish();
            }

        }, 7000);


        viewProgress = findViewById(R.id.view_progress);
        int viewWidth = viewProgress.getWidth();

        TranslateAnimation move = new TranslateAnimation(-(getScreenWidth() / 2) + viewWidth / 2, (getScreenWidth() / 2) + viewWidth / 2 + viewWidth, 0, 0);
        move.setDuration(1000);
        TranslateAnimation move1 = new TranslateAnimation(-viewWidth, 0, 0, 0);
        move1.setDuration(500);
        ScaleAnimation laftOut = new ScaleAnimation(0, 1, 1, 1);
        laftOut.setDuration(500);

        animationSet = new AnimationSet(true);
        animationSet.addAnimation(move);
        animationSet.addAnimation(move1);
        animationSet.addAnimation(laftOut);
        animationSet.addAnimation(AnimationUtils.loadAnimation(getApplicationContext(), R.anim.slideout));

        startAnimation();
    }

    private void startAnimation() {
        viewProgress.startAnimation(animationSet);
        new android.os.Handler().postDelayed(new Runnable() {
            @Override
            public void run() {
                startAnimation();
            }
        }, 1000);
    }

    public static int getScreenWidth() {
        return Resources.getSystem().getDisplayMetrics().widthPixels;
     }

}
2

A nie możesz po prostu przeczytać errora w logach?

0

Strzelam, że Game.class nie jest aktywnością albo nie ma jej w manifeście. Ale to wróżenie z kuli.

0
GregoryI napisał(a):

A nie możesz po prostu przeczytać errora w logach?

no właśnie pisze że nie ma żadnego ale jednak aplikacja sie zamyka

0
Michał Sikora napisał(a):

Strzelam, że Game.class nie jest aktywnością albo nie ma jej w manifeście. Ale to wróżenie z kuli.

Game jest aktywnością

0

Tak średnio widzę sens zgadywania. Wrzucić stack trace z momentu wywalenia apki. https://developer.android.com/studio/debug/stacktraces

0 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 0