Czy tylko ja mam wrażenie, że generator losowych liczb w c# jest co najmniej lekko upośledzony?
Potrzebuję dwie losowe próby wierzchołków (do wygenerowania grafu), w tym celu wykonuję coś takiego:
Random generujLosowyWierzcholek1 = new Random();
Random generujLosowyWierzcholek2 = new Random();
int losowyWierzcholek1;
int losowyWierzcholek2;
int i;
for (i = 0; i < 10; i++)
{
losowyWierzcholek1 = generujLosowyWierzcholek1.Next(0, 10 - 1);
losowyWierzcholek2 = generujLosowyWierzcholek2.Next(0, 10 - 1);
Console.WriteLine(losowyWierzcholek1 + " " + losowyWierzcholek2);
}
Zwrócone zostają jednak takie same wartości, tzn. zawsze losowyWierzcholek1 ma tę samą wartość co losowyWierzcholek2. Jak to ominąć i otrzymać dwie istotnie różne wartości?