Projekt prostej gry platformowej

0

Proszę o opinie na temat aktualnego projektu gry platformowej:

1.Abstrakcyjna klasa POLE, z wirtualną metodą EFEKT.
2.GRACZ, zawiera nr. pola na którym stoi, ewentualnie jakiś nałożony efekt, metoda z kostką.
3.MAPA, zawiera w sobie obiekt gracz, oraz tablicę zmiennych POLE + metoda rysująca.

w funkcji main w pętli tworzony jest obiekt MAPA (albo użyję tu singletona), potem w pętli na zmianę metoda kostka, metoda sprawdzania efektu, rysowania.

0

konsolowa bo tylko chce potrenować tworzenie projektów, ale z okienkową też bym dał radę.

1

Ja bym jeszcze zastanowił się nad klasą ogólną Game, która będzie przechowywała wszystkich graczy, mapę i ogólnie kontrolowała całą rozgrywkę. Sprawdzała kto kiedy ma ruch, pobierał wartości z klawiatury i je interpretował.

W sumie też warto przeczytać ciekawą wskazówkę, którą napisał @Shalom - link: http://4programmers.net/Forum/Edukacja/232547-samonauka-co_dalej

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1