Ocena struktury kodu - prosty program szachowy

0

Witam,

Stworzyłem ostatnio ciekawy program szachowy, tutaj daje link do GitHub'a https://github.com/bartekeros/ChessGameAnalyzer. Co najważniejsze program działa tak jak powinien, więc nic tu nie będę zmieniał, gdyż w pełni mnie zadowala. Jeśli chodzi o pomoc to chciałbym tylko się dowiedzieć jak oceniacie całą strukturę aplikacji, czyli nazewnictwo i rozplanowanie klas, czy metody w klasie EvaluatedGameAnalyzer są dobrze porozbijane (szczególnie to mnie nurtuje, gdyż tak wiele metod prywatnych nie podoba mi się), czy dobrze zastosowałem klasy statyczne i co tam się jeszcze rzuci Wam w oczy... To pytanie o jakość kodu jest dla mnie szczególnie ważne, gdyż nie nauczę się tego z żadnej książki, tylko z praktyki, a nie chcę cały czas popełniać tych samych błędów.

z góry dzięki za pomoc, jest ona tutaj bezcenna

2
  1. To: https://github.com/bartekeros/ChessGameAnalyzer/blob/master/ChessGameAnalyzer/Display.cs się nazywa przeciekanie warstw abstrakcji, bo niby jakieś klasy i obiekty ale potem x.y.z.v. Jak chcesz sprawdzić ile masz benzyny w samochodzie to demontujesz samochód żeby dobrać się bezpośrednio do baku, czy jednak patrzysz na kontrolkę na desce rozdzielczej? ;)
  2. W zasadzie jedyny kod w tym repo to: https://github.com/bartekeros/ChessGameAnalyzer/blob/master/ChessGameAnalyzer/EvaluatedGameAnalyzer.cs i to klasyczny God Object, który odpowiada tam za wszystko. No i tam też mocno ciekną warstwy, bo z jednej strony masz jakąś wysokopoziomową analizę gry w szachy, a zaraz obok czytasz xmla po nodach.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1