Wczoraj (moze dzisiaj tez) dali na GOG gratis Serious Sama. Sciaglem sobie zeby zobaczyc i kurcze, jaka to dobra gra :)
Worms W.M.D. Dla mnie póki co daje radę, nie wiem czy nie zastąpi armageddona. Denerwuje praca kamery, chociaż da się przyzwyczaić, z interfejsem dali ciała na konsoli(malutki, brak skalowania), co powoduje że opisy broni czy rodzajów rozgrywki na początku czyta się podchodząc do telewizora. Mapki są ładne(na plus również rozmiar i pojemność robalowa), nie tnie, balans(w kampanii) i fizyka sensowna, ostatnio jak dla mnie studio wydawało średniaki i crapy, więc duże zaskoczenie. Fajne jest chowanie się w budynkach, crafting różnych pierdół(np dłuższa lina, granat odłamkowy gdzie odłamki wybuchają po czasie, przydaje się na 'pocięty' teren, potrójny shotgun) pojazdy są ok. Mapki w kampani są spoko, możliwe że moja opinia zmieni się diametralnie po skirmiszach w multiplayer, bo w przypadku randoma z tak wieloma elementami łatwo zepsuć balans.
EDIT: Jeżeli chodzi o multi, to po sieci nadużywany jest trick z blowtorch set, którego team17 jak widzę nie chciało się poprawić mimo że gra ma 4 lata. brak sensownego lobby online, tylko predefiniowane 2 tryby chyba że dla ludzi których masz w znajomych :( Natomiast coach jest dobry, można dużo rzeczy customizować no i umówić się na ban nadużycia :), w updejtach które olewałem dodali dużo rzeczy i usprawnień i tak dobrej wydajności(gra ładuje się szybciej). Polecam do offline.
Obecnie ogrywam drugą część Halo, oraz Carrion, a po skończeniu obu gier mam zamiar nauczyć się grać w Crusader's King II, albo Hearts of iron IV, nie wiem jeszcze.
Do mnie w końcu idzie Wiesiek 3 z dodatkami. x-kom opóźnił wysyłkę o 1,5 miesiąca
Jak nie mam co robić i nie mam ochoty na chill, ale chcę rywalizację => leagueoflegends, szachy, albo gry typu Dark Souls
Jak chce sobie pochillowac i porobić coś ciekawego => gry single player typu wiedźmin itd
Do Persony 3 przysiadam, choć ostatnio nie mam weny, ale chcę ją skończyć. Szczególnie, że 4 wyszła teraz na steama, a 5 wygląda genialnie, ale to już poczekam na ps5, by ograć :D
Surviving Mars z DLC Green Planet.
Najciekawsze jest stawianie pierwszych kroków na czerwonej planecie i walka z ograniczonym budżetem i zasobami. Zarządzanie kolonistami i terraformacja w późniejszej fazie są już trochę męczące.
Dla tej gry Black Myth: Wu Kong chcę kupić PS5. Jeszcze nie widziałem tak klimatycznego świata od czasu Risen 3, Wiedźmina, czy tych japońskich exlusiów o Samurajach na PS4.
O, I dzisiaj odkryłem Foragera na gamepassie. Świetna gra, gdy humor nie dopisuje.
Horizon Zero Dawn na PC. A na dniach pewnie Wastelands 3, też na PC.
Deus Ex Mankind Divided, rozgrzewka przed 2077 :)
Niedługo znowu będziemy mogli poczuć się jak wiedźmaki :) https://ithardware.pl/aktualnosci/cd_projekt_zapowiada_nowego_wiedzmina_chyba_nie_na_to_czekali_fani-13174.html
Podobno Factorio wyszło w wersji 1.0 w końcu. Nigdy nie grałem i boję się kupować żeby nie wsiąknąć :)
Chyba najwięcej w roguelikes
ostatnio mam czas, to zabrałem się w końcu za Kingdom Come: Deliverance. na razie 3h mam, ale damn, już jestem w pytę wciągnięty i chyba urlop wezmę XD
W ogóle nie gram w gry. Nie znajduje na to czasu. Kiedys grałam w taką grę 1024 ale jak zobaczyłam ze przez tą grę przestałam czytać książki i gazety to przestałam w nią grać.
Ni No Kuni (w oczekiwaniu na CP2077)
Kiedyś więcej, teraz odrobinę mniej, ale jednak:
-
Wiedźmin(1, 2, 3 - teraz wyszedł fanowski dodatek do W3 "Pożegnanie Białego Wilka" na silniku W2)
-
Rocket League - Niemiłosiernie wciąga. 2 oryginalne pady od Xbox One już zepsuły się przez to. Ponad 700h "stracone" - jak sobie uświadomię ile w tym czasie bym mógł zrobić użytecznych rzeczy to aż mi przykro... Na szczęście już mniej gram
-
Sacred - To ta gra, przy której kręci się łezka w oku - dzieciństwo. Ostatnio przechodziłem, nadal super się gra. Szacun za tak otwarty świat, soundtrack i klimat. Wg mnie Sacred > Diablo 2.
-
Ostatnio nawet legendarnego Metina2 odpaliłem, żeby sprawdzić czy dobre wspomnienia z dzieciństwa się pojawią, jednak po 30 minutach wyłączyłem ;) Całkowicie inna gra niż 12 lat temu, ludzi też niedużo zostało
-
Od czasu do czasu pogrywam w slither.io. Niby nic nadzwyczajnego, ale jak się jest już w pierwszej dziesiątce to jest duży stresik, żeby tylko na nikogo nie najechać ;)
-
Far Cry 4 - ja wiem, że seria Far Cry to odgrzewany kotlet i tą najbardziej lubianą częścią jest Far Cry 3, jednak pierwszy FC u mnie to właśnie 4 i w nim się zakochałem. Niesamowity klimat Himalajów, dobra grafika, kitranie się w krzakach z łukiem ;) Miodzio
Przedstawiam Wam listę najlepszych gier (wg. konesera) w poszczególnych kategoriach.
Niektóre kategorie mają kilku zwycięzców, co nie jest przypadkiem.
Grafika - lokacje
TLOU 2 <- jest bardzo wiele momentów, gdy człowiek chcę się tam znaleźć.
Grafika - postaci <- w sumie kwestia budżetu.
TLOU 2
Wiedźmin 3
Fabuła - ścieżka główna
Mass Effect (seria) <- nie musisz zachwycać się później Interstellarem.
Dark Souls 1 <- fabuła podana bez użycia słów.
Until Dawn <- skrajna nieliniowość.
Fabuła - projekt postaci
TLOU 1
Wiedźmin (seria)
Questy poboczne
Wiedźmin 3
Walka
Dark Souls (seria) <- gdy już się przyzwyczaisz, stwierdzisz, że inne gry są daleko w tyle oferując jedynie zażeniowanie.
Muzyka
Nier: Automata
Jeśli ktoś lubi klimaty w stylu dawnego X-Coma lub Jagged Alliance to polecę Battle Brothers:
Z takich trochę innych gier to polecę Final Fantasy VII Remake - czyli chyba pierwszą grę w historii, która ucierpiała z powodu nadmiaru budżetu. Ale ciągle daje radę.
@wartek01: albo Wesnoth. Albo odswiezyc klasyke: dosowe Ufo, Laser Sqad na C64 albo Hilt 2 na Amige.
Quake Champions (chociaz wolalbym by to bylo bardziej klasyczne)
Escape from Tarkov
Jak ktoś lubi coś w klimatach fabularnych RPG AA+ to Greedfall
daje radę. Nawet bardzo pozytywnie daje radę.
Ostatnio ogrywam Sniper Elite 4. Całkiem przyjemne, niby mordobicie ale jednak więcej w tym elementów skradanki, trochę jak w grach z serii Metro (które też mi się bardzo podobały).
Fabularnie nawet OK, ale bez szału - poza tym podpadli mi tym, że wszystkie wieże czołgowe przerobione na bunkier nazwano Pantherturm
, choć póki co nie trafiłem na ani jedną Turm
pochodzącą z czołgu Panther
. Właściwie to jak dotąd wszystkie ewidentnie pochodziły z PzKpfw IV.
Oldschoolowo najczęściej w LOLa :D
a wiecie, ze diablo 2 nadal zyje?
World of Warcraft <3
Przeważnie w to, w co nie trzeba się zbytnio angażować:
- Binding of Issac
- Trackmania
Chętnie bym wrócił do Zeldy BOTW, ale brak czasu doskwiera.
GTA V (lubie bardzo latac samolotem i sluchać sobie podcastów)
LOL
RED DEAD 2
Rzecz jasna czekanie na cp77
Ostatnio powróciłem do : Warlords Battlecry II , a tak to najczęściej Cities Skylines i od czasu do czasu FIFA 18 ( :/ ) na PS3
Sporadycznie jak mam chęć to : TES:Skyrim i Flatout2