konkursik [1500 downto 0]

0

Gdzies sie spotkalem z takim konkursem i mi sie podobal. Moze wam tez sie spodoba:)
Zasady sa takie:

  1. zaczynamy od liczby 1500. Kazda kolejna osoba podaje liczbe mniejsza o 1 (jeden). Wygrywa ten, kto napisze "0"
  2. Liczbe podajemy za pomoca jakiegos jezyka programowania, np (print('1500');).
  3. Kazdy stara sie pisac wyjatkowy kod (czyli tak zeby nie przypominal wczesniejszych). //dobrze jezli kod bedzie skomplikowany
    4.Kazdy moze napisac kilka postow, ale przerwa miedzy swoimi postami musi wynosic 5 cudzych postow.
  4. zle napisany post bedzie ignorowany.

Tu prosze o pomoc moderatorow, zeby kontrolowali przebieg konkursu.
Nagrody materialnej nie ma. Mozna miec tylko radoche, ze sie wygralo:)

<font color="brown">//może mała sugestia - piszcie jaki język wykorzystaliście i jaka liczba powinna się pojawić - nie zawsze jest to wiadome (jak widać poniżej również są błędne odpowiedzi) - M</span>

// Pozwolę sobie napisać tutaj jakie języki programowania (i inne metody) zostały już uzyte: - Q

0

Ada.Text_IO.Put_Line( Integer'Image( #2#0101_1101_1011# ) );

0

echo 1500 - 2;

0
std::cout << "1498" << std::endl;
0
PUSH 0b800h
POP ES
XOR DI, DI
MOV AH, 4Ch
MOV AL, "1"
STOSW
MOV AL, "4"
STOSW
MOV AL, "9"
STOSW
MOV AL, "7"
STOSW

:)

//to nie wypisze nigdzie tej liczby - M

0

begin writeln(1496) end.

0
ShowMessage('14' + inttostr(ord('_')));
0
var ProcOgl:TOgl;
   base:GLuint;

procedure TOGL.BuildFont;
var font: HFONT;
begin
  base:=glGenLists(96); 
  font:=CreateFont(-24,0,0,0,FW_BOLD,0,0,0,ANSI_CHARSET,OUT_TT_PRECIS,
    CLIP_DEFAULT_PRECIS,ANTIALIASED_QUALITY,FF_DONTCARE or DEFAULT_PITCH,'Courier New');    
  SelectObject(DC, font);
  wglUseFontBitmaps(DC, 32, 96, base);
end;

procedure TOGl.glWrite(text:pchar;PozX,PozY:single);
begin
  glColor3ub(0,0,255);
  glRasterPos2f(PozX,PozY);
  glPushAttrib(GL_LIST_BIT);
  glListBase(base - 32);
  glCallLists(length(text), GL_UNSIGNED_BYTE, text);
  glPopAttrib();
end;

begin
  ProcOgl.glBuildFont;
  glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT or GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
  glLoadIdentity();
  glTranslatef(0.0, 0.0, -12.0);
  ProcOgl.glWrite('1494',-2,0);
  SwapBuffers(wglGetCurrentDC);
end.

// skucha ;] 5 postów od ostatniego nie minelo ;> [mf]
// czyli że odpadam z gry ?? :> - [Strz]

0

1493 w LISPie:
(- 1500 7)

0
[extern MessageBoxA]
[global main]

[segment .text]
main:
  push dword 0
  push dword title
  push dword text
  push dword 0
  call MessageBoxA
ret

[segment .data]
text: db '1493',0
title: db 'Hello',0
0

$num = array(0 => NULL, 1 => 1492, 2 => NULL);

foreach ($num as $tmp)
echo($tmp);

//wybacz [green]

0

+++++[>++++++++++<-]>-.

+++++[>++++++++++<-]>++.
+++++[>++++++++++<-]>+++++++.
+++++[>++++++++++<-]>-.

chyba trochę postów minie zanim dojdziemy w takim tempie do 0 :)

//ach, musiałem poprawić przez ciebie, Kooba... :)

0
<?
  DEFINE('COYOTE', true);
  $root_dir = './';
  
  include_once($root_dir . 'extension.inc');
  include_once($root_dir . 'functions.' . $phpEx);
  
  $sql = 'SELECT data_historyczna 
              FROM waznedaty 
                WHERE wydazenie LIKE "%Odkrycie Ameryki%"';
  $db->sql_query($sql);
  $row = $db->sql_fetch();
  $wynik = $row['data_historyczna'] - 2;
  echo $wynik;
  
?>
0

document.write(Math.PI.toString().substr(2,2).concat('Y'.charCodeAt(0)));

0

10 ? "1490"
20 goto 10

// chyba zawalilem :>

0

raczej sie nie skompiluje ale jest napisane wg. specyfikacji języka SPL

A program to compute the value of 1489.

Romeo, A character to store the sum.
Juliet, A character to get things moving.

        Act I: The Deal

    Scene I: Mocking is fun.

[Enter Romeo and Juliet]

Juliet: You are as brave as twice a strong woodland english bear.
Romeo: You are as beautiful as the sum of the product of me and a decent blade.
Juliet: You are as honest as the sum of me and a wicked secret treason and a fat spanish prince.
Romeo: You are as intelligent as the difference between the square of twice a proud tall arab horse and me.
Juliet: You are as masculine as the sum of me and twice the square of a beautiful mysterious noble elven maiden.
Romeo: You are as silly as the sum of a cake and the square root of the square of the product of me and a limp jester.
print
Juliet: Open your heart!

[Exeunt]
0

kat-Zygfryd: z tym Szekspirem to mnie rozbroiłeś :)

1987 w white space

   	 			  				
	
 	

0

Ekran! WypiszWymaluj: "1487";

Nikt nie pisał, że to musi być jakiś istniejący język programowania :P Do tego może kiedyś napiszę kompilator :P

0

BA 09 01 B4 09 CD 21 CD 20 31 35 38 36 0A 24

A ja daje skompilowany :P

0
CurrentValue := LastValue - 1;
Writeln(CurrentValue);
0

oto Liczba
pisz 1484
już

Logo rulz :)

0

<font color="brown">język: VHDL
liczba: 1483</span>


--{{ Section below this comment is automatically maintained
--   and may be overwritten
--{entity {Konkurs} architecture {Konkurs}}

library IEEE;
use IEEE.STD_LOGIC_1164.all;

entity Konkurs is
	 port(
		 aktywny : in STD_LOGIC;
		 wyjscie : out STD_LOGIC_VECTOR(10 downto 0)
	     );
end Konkurs;

--}} End of automatically maintained section

architecture Konkurs of Konkurs is
begin

         if (aktywny='1') then
		 wyjscie <= "10111001011";
         end if;

end Konkurs;
0

10 i=0
11 a=0
20 for i=1 to 1482
21 a=a+1
22 next i
30 print a

// byc moze zagmatwalem cos ale w tym juz dawno nie pisalem i troche wylecialo z glowy
// więcej niż zagmatwałeś: program podaje błędny wynik: http://qyon.satanbsd.org/bin/nie_dziala.jpg - Q
//:P - klajter</url>

0
cout << 1482 % 1500 <<endl

//to wyświetli 1482 zamiast 1481 :] - M

0
#!/bin/sh
dialog --title "Konkurs" \
--inputbox Tresc 5 40 "1480" 2> /tmp/plik.kar;
zmienna=`cat /tmp/plik.kar`;
echo "";
echo $zmienna;
0

Schemat blokowy (wynik: 1479)


L - poprzednia liczba (1480)

Dane wejściowe: L:całkowita;
Dany wyjściowe: L:całkowita;

user image

0
procedure TEndrju.Post;
begin
 showmessage(inttostr(2 xor 1476));
end;

(1478)

/* Nie chcę cię martwić, ale xor nie da w wyniku 1478. Musisz tutaj użyć or /
/
jak nie da zobacz sobie mi dal - End. /
/
Ups... z przyzwyczajenia dałem ^ w bc :P */

0

1477 w bc:
. - 1

0

Write(2233(222*5+1));

0

W TurboAssemblerze dla Commodore64:

*= $1000
EKRAN    = $0400
         LDX #$00
         LDA #49
         STA EKRAN,X
         LDA #52
         INX
         STA EKRAN,X
         LDA #55
         INX
         STA EKRAN,X
         LDA #53
         INX
         STA EKRAN,X
SKOCZTU
        JMP SKOCZTU

A oto wynik:
user image

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1