[JS]Skrypt godziny nie działa

0

Napisałem sobie prosty skrypcol, który ma za zadanie wyświetlać godzinę. Wywołuję go w index.html tak:

(...)

<td>
 <script language="JavaScript" src="czas.js"></script>
</td>

(...)

Skrypt wygląda tak:

function writeTime()
{
 godz = new Date();
 
 t=godz.getHours()+':'+getMinutes()+':'+getSeconds();
 document.write(t);

 timer=setTimeOut(writeTime(), 1000); 
}

writeTime();

Ale to nie chodzi, bo oczywiście oczekiwano obiektu(wiersz 6 znak 2). Co jest?

0

document.write() mozna wykonywac tylko raz przy ladowaniu strony wiec to nie ma prawa dzialac...

0

użyj

<SPAN ID=costam></SPAN>

a potem

costam.innerHTML='wartość' // (dla IE)

a dla innych zdaje sie:

document.layers.costam.document.write('wartość');
document.layers.costam.document.close();

// zle Ci sie zdaje, nie pisz glupot jak nie jestes pewien ;) - m.p
// a fucktycznie - nie działa, dziwne bo kiedyś mi to chyba działało :|

0

t=godz.getHours()+':'+getMinutes()+':'+getSeconds();

no nic dziwnego, że oczekiwano obiektu, bo godz odnosi się tylko do pierwszej metody, do pozostałych już nie, więc tam też trzeba dodać "godz.":
t=godz.getHours()+':'+godz.getMinutes()+':'+godz.getSeconds();

0

użyj

<SPAN ID=costam></SPAN>

a potem

costam.innerHTML='wartość' // (dla IE)

Mam teraz taki skrypt:

function writeTime()
{
 godz = new Date();
 
 t=godz.getHours()+':'+godz.getMinutes()+':'+godz.getSeconds();
 czas.innerHTML=t; //miałem na początku też document.

 timer=setTimeOut(writeTime(), 1000); 
}

writeTime();

W index.html mam:

<td>
 <span id="czas">
  <script language="JavaScript" src="czas.js"></script>
 </span>
</td>

Ale wyskakuje błąd, że out of memory at line 7
Jak zrobię nieco inną kombinację to wyskakuje, że document.czas nie jest obiektem lub nie jest pusty

0

buehehe [rotfl]
timer=setTimeOut(writeTime(), 1000);
wywoła rekurencyjnie writeTime(), aż do skończenia się pamięci.
prawidłowa wersja wygląda tak: timer=setTimeOut("writeTime()", 1000);

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1