Spine
dziś, 00:52

Jakiś czas temu pisałem o zmianach cen "nowości" po kilku latach... ( Jakiś czas temu pisałem o ko... )
Teraz mamy dość świeży temat.

Resident Evil 2 Remake, już po 3 miesiącach możemy nabyć znacznie taniej, bo "weekend wydawcy".

Data wydania: 25 stycznia 2019
Data obniżki: 26 kwietnia 2019

I jak się teraz mają czuć przedpremierowcy i inni w gorącej wodzie kompani, którzy owczym pędem kupowali ten hit :) ?
Zostali oszukani na ~80zł :P

A będzie jeszcze lepiej, bo cena bazowa się zmniejszy i będzie jeszcze większa obniżka
za kilka lat...

furious programming
wczoraj, 18:45

Kolejna dawka Tetrisa i znów kolejne rekordy! :]


Dziś osiągnąłem swój nowy personalny rekord jeśli chodzi o wersję NTSC, pobijając ten dotychczasowy w zaokrągleniu o półtora tetrisa (około 35.000 punktów). Po drugie, nareszcie pobiłem barierę 700.000 punktów, zaczynając od poziomu 18. A po trzecie, pierwszy raz osiągnąłem pułap 200 linii, również zaczynając rozgrywkę od poziomu 18. Tak więc trzy sukcesy jednocześnie.

Niestety nauka gry na poziomie 19 w wersji NTSC nie szła tak dobrze jak bym sobie tego życzył. Pierońsko trudno jest robić tetrisy, a jeden błąd praktycznie oznacza game over. Dlatego też wpadłem na pomysł, aby do treningu dodać etap pośredni, w postaci gry na poziomie 18 w wersji PAL. Prędkość opadania klocków w tej wersji jest szybsza niż na poziomie 18 w NTSC, ale wolniejsza niż na poziomie 19. Po dwóch tygodniach grania naprzemian po kilka gier wersji amerykańskiej i kilka europejskiej, widzę postępy – jest dużo łatwiej.

Tak więc jeśli chodzi o wersję NTSC, z wynikiem 700.547 wchodzę do pierwszej sześćdziesiątki w oficjalnym rankingu. A jakby tego było mało, w międzyczasie huknąłem niezły rekord w wersji PAL606.243 punktów – co plasuje mnie na 18 miejscu w światowym rankingu.

Oby tak dalej, bo ślinka cieknie solidnie na swój pierwszy max-out.


Jak sończę platformera to muszę sobie napisać wrapper na emulator, tak aby po pierwsze przykrywał pulpit (bo gram na małym okienku), obramowanie okna emulatora i nieinteresujące mnie fragmenty obrazu gry, a po drugie, aby móc prowadzić dodatkowe statystyki i widzieć je podczas rozgrywki (głównie TRT, BRN oraz liczbę brakujących punktów do własnego rekordu). Oprócz tego dorzucę sobie jeszcze zapamiętanie punktacji w momencie przejścia z poziomu 18 do 19. No i znając siebie, pewnie jakieś mniej znaczące bajery (np. miniaturka kontrolera z podświetlanymi przyciskami). Całość na kształt tego co widzą oglądający CTWC.

Wtedy też zacznę nagrywać swoje rozgrywki, tak aby w końcu mieć konkretne dowody, a nie tylko zrzuty.

#nes #tetris

somekind
wczoraj, 13:29

Kalkulator w Win10 po uruchomieniu.

litrmleka

Może nie byłeś cicho i sie nie wgrało :D ustaw głowice i spróbuj raz jeszcze

OtoKamil

Spróbuj przebudować i odpal :P https://github.com/Microsoft/calculator , może na coś się te repo przyda :D

Grzegorz Kotfis
wczoraj, 12:28

Ktoś wybiera sie na SegFault Łodź? Ja będę tam w roli reportera ;) Ponagrywam trochę wywiadów z niektórymi prelegentami, może zagaje do uczestników czy obiad smakował :> W zeszłym roku na innej konfie jak pytałem uczestników o cel uczestnictwa to pojawiło się trochę ludzi bez konkretnego celu. Firma wysłała, popykali sobie w Xboxa w strefie Chillout na afterku trochę popili i tak zleciało :)
Jak to u was wygląda? Z jakich powodów bierzecie udział w konferencjach?

CppPolska
wczoraj, 09:02

Dzień dobry wszystkim! :) Mamy dla Was nowy wpis z serii #programowanie w #cpp!

Dziś Bartłomiej Filipek kontynuuje opowieść o lambdach :)

https://cpp-polska.pl/post/hi[...]lambda-od-c03-do-c20-czesc-ii

W pierwszej części serii przeszliśmy przez lambdy w perspektywie od C++03, przez C++11 aż do C++14. Opisałem motywację do wprowadzenia tej potężnej funkcjonalności języka C++, podstawowe scenariusze użycia, składnię oraz jej udoskonalenia, które pojawiały się z każdą kolejną wersją standardu. Wspomniałem również o kilku scenariuszach brzegowych.

Teraz pora na przeniesienie się do standardu C++17 oraz spojrzenie w przyszłość (całkiem bliską!): C++20.

Miłego czytania! :)

4programmers.net
wczoraj, 07:24

Zaczynamy prace nad API do 4programmers.net. Na pierwszy ogień poszły mikroblogi, a konkretnie wyświetlanie ich listy. W kolejnym kroku: autentykacja użytkownika.

Spójrzcie: https://api.4programmers.net/v1/microblogs

#coyote #4programmers.net

WeiXiao

dlaczego zwracany jest current_page, a przyjmowany page? nie powinno to mieć tej samej nazwy?

WeiXiao

autentykacja a kto tu panu tak spier*****?