Videopoint
2018-06-08 11:49

Dzisiaj świętujemy Dzień Informatyka !👩‍💻👨‍💻
Z tej okazji ⬇️obniżamy⬇️dla Was całą kategorię PROGRAMOWANIE o 30% 😉

https://videopoint.pl/go-promocja_programowanie

#programowanie #java #python #SQL #unity #Ruby #rubyonrails #promocje #naukaprogramowania

czysteskarpety

u mnie na ff obrazek z głównej http://helion.pl/img/rozne/VIDEOPOINT/ nie bangla

Xingu
2015-01-30 16:55

http://mwin.pl/unity3d-fps-tu[...]rzyblizenie-dziury-po-kulach/

Dla spragnionych tworzenia własnych gier, kolejna część kursu Unity3d. Tym razem dopieszczamy system strzelania, czyli dodajemy efekt dziur po kulach, oraz zoomu przy strzelaniu.

#Unity #Unity3d

mar-ek1

@Xingu: Fajnie by było jakbyś na końcu wpisu dawał zrzut ekranu, albo jeszcze lepiej krótkie wideo pokazujące końcowy efekt, o którym mówi tutorial ;) Nie wiem jak inni ale ja często przewijam najpierw tekst do końca szukając czegoś co pokaże jaki będzie finalny efekt, tak samo po wykonaniu tutoriala dobrze jest móc porównać to co się uzyskało z zakładanym wynikiem :)

Xingu

@mar-ek1: Rozważam dodanie po prostu webowego builda gry, tylko dostępnego po jakimiś kliku, żeby za bardzo nie obciążał serwera. Wideo w sumie też dobry pomysł. Rozważę przy kolejnych kursach, bo ten chce domknąć za 3-4 odcinki, więc już nie będę nazbyt kombinował. ;)

Xingu
2015-01-12 21:42

http://mwin.pl/unity3d-fps-tutorial-8-druga-bron/
Jeżeli ktoś rozważa pracę GameDesignera, albo po prostu chce się pobawić z Unity3d, to właśnie opublikowałem kolejną część kursu tworzenia gier w tym właśnie silniku ;)

#Unity3d #Unity #csharp #Gamedesign

Xingu

@fasadin: Szczerze, jako proste rozwiązanie myślałem tylko o jakimś Evencie wykrywającym, który przycisk został naciśnięty i jakoś przestałem myśleć o upchnięciu tego w tablicę. Dzięki za radę, jeszcze dzisiaj to poprawię. :)

Patryk27

Luźna notka: Teraz czas dołożyć skrypt, umożliwiający podnoszenie broni. - zbędny przecinek, to trochę razi w oczy ;)

fasadin
2014-11-27 14:04

#unity
... ach ta ich konwencja

zeby zniszczyc komponent ktory jest w jakims GameObject
GameObject.Destroy(testObj.GetComponent<component>());

zeby dodać
testObj.AddComponent<component>();

Sarrus

@fasadin: No tak jest statyczna, więc nie jest metodą niestatyczną ;)

fasadin

@Sarrus: zle przeczytalem. Ale nie chodzi o statyczne metody. Chodzi o nazewnictwo. Bo Destory rowniez niszczy GameObject (caly ze wsystkimi komponentami)